Zűrzavaros lehet ősszel a fővárosi közlekedés. A 23 budapesti kerület csaknem felében indulnak útépítési és -felújítási munkák ősztől - írja a Napi Gazdaság. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy több mint 21 kilométeren végeznek majd munkálatokat.
A Budapesti Közlekedési Központ a Napi gazdaságot úgy tájékoztatta, hogy az idei útfelújítási program alapján 29 útszakaszt újítanak fel, csaknem 200 ezer négyzetméteren végeznek majd munkálatokat.
A 23 kerület csaknem felében látnak munkához − kerületenként is több szakaszon. Megújul például a várbusz útvonala, illetve a XII. kerületi Jagelló, valamint a XIII. kerületi Pozsonyi út egy-egy szakasza.
A BKK szerint azért nem a megszokott, nyári időszakban újítják fel az utakat, mert "az előző ciklusból örökölt előkészítettség nem engedte meg a közbeszerzések korábbi megindítását. A BKK új eljárásrenden dolgozik, melynek célja, hogy a jövőben a nyári szünetben és ne utána valósuljanak meg ezek a munkák."
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








