Egyre nagyobb bajban vannak a nyári táborszervezők. A forgalom csökkenése miatt sok cég a csőd szélén áll. Eközben egyre többen lépnek be a piacra, akik valamilyen extra szolgáltatással csábítják a gyerekeket - írja a Napi Gazdaság.
Az elmúlt években csak a legnagyobb nyári táborok forgalma közel 30 százalékkal esett. Idén további 10-15 százalékos csökkenést jósolnak a még piacon lévő szervezők. Az elmúlt hónapokban sokan döntöttek úgy, hogy az idei szezonra már ki sem nyitnak. A forgalomcsökkenés hátterében többnyire az áll, hogy felújítás és karbantartás híján a legtöbb helyszín iszonyatos állapotba került.
Eközben gombamód szaporodnak a különböző extra szolgáltatást nyújtó táborok. A manapság már megszokott nyelvi, lovas, kerékpáros, kézműves táborok mellett immár gokart- és divattervező táborokat is indítanak a gyerekek igényeire sokat adó vállalkozások. Az Őrségben, Kőszeg és Sopron környékén működő nívós táboroknak például már tavaly sem ment rosszul és úgy tűnik idén is szép számmal érkeznek majd gyerekek. Érdekes de a tavalyi adatok szerint a táborba érkező gyerekek kétharmada külföldi, főként osztrák volt.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








