Jövő héten indul az új szállodaminősítés informatikai rendszerének tesztelése, emiatt a 2011 januári helyett csak jövő márciusban vezetik be az új csillagozást - írja a Világgazdaság.
A magyarországi szállodák csak akkor használhatják a csillagokat minőségi kategóriánként, ha minősíttették magukat a Magyar Szállodaszövetség szakértőivel, és csatlakoznak a Hotelstar Union rendszerhez.
Kopócsy Andrea, a szövetség védjegyrendszerért felelős szakértője elmondta, hogy a az első szállodák próba jellegű minősítése október-novemberben kezdődhet.
A Hotelstar Union rendszer 270 feltételét hét nemzeti szállodaszövetség - a cseh, a holland, a magyar, a német, az osztrák, a svájci és a svéd - dolgozta ki. A rendszert Csehországban és Németországban már 2010 januárjában bevezették.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








