A Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyárában legördült a gyártósorról a Swift új generációjának első példánya. A sorozatgyártás elindítása egyben a megújított modell világpremierje is, hiszen a Suzuki esztergomi gyára az első üzem a világon, amelyik megkezdi az új modell sorozatgyártását.
Az új modell sorozatgyártásának megkezdése alkalmából rendezett ünnepségen Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke, Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter, Tetsuo Ito, Japán magyarországi nagykövete, Meggyes Tamás, Esztergom polgármestere és Osamu Suzuki, a Suzuki Motor Corporation elnök-vezérigazgatója magas rangú magyar kormányzati tisztviselők, vezető iparági üzletemberek és a sajtó képviselői jelenlétében vágta át a megújított Swift gyártósora előtt a szalagot.

Az új generációs Swiftnek világpiaci stratégiai szerepet szán a Suzuki, ezt a megújított modell vonzó és felhasználóbarát megoldásaira alapozzák. Hatékonyabb üzemanyag-felhasználás, csökkenő CO2-kibocsátás, javuló vezetési teljesítmény, növekvő a biztonság mellett erősödik a már megszokott sportos Swift-élmény.

Az új Swift a tervek szerint 2010 őszétől kapható a kiskereskedelemben az európai piacokon.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








