Idén több mint 79 ezer látogatója volt a soproni VOLT fesztiválnak. A szervezők vasárnapi tájékoztatása szerint az utolsó előtti napon, pénteken majdnem teltházat regisztráltak.
A négy és fél nap alatt sokféle zenei műfajjal találkozhatott a közönség a rock and rolltól az elektronikus tánczenéig. A 200 programon olyan csillagok vettek részt, mint Billy Idol, a Prodigy, a Massive Attack, az Air és Kruder-Dorfmeister páros. A magyar rocklegendák között fellépett a Deák Bill Blues Band, a 30 éves Edda és az Omega is.

A négy és félnapos esemény jelentős bevételt hozott Sopronnak: egyetlen szálláshely sem maradt szabadon.
A Pénzcentrum helyszíni tapasztalatai szerint idén is felpezsdítette a város életét a rendezvény. A városban lépten-nyomon karszalagos fiatalokba botlottunk, akik közül sokan meglátogatták a helyi múzeumokat, kiállításokat is. A belvárosi éttermekben koradélután csak nehezen lehetett szabad asztalt találni, a legtöbb vendéglátóhely külön akciós menükkel várta a fesztiválozókat.
A rendezvény területén a korábbi években megszokott gyors és hatékony kiszolgálással találkoztunk: italok közül természetesen a sör fogyott a legjobban, idén a csapolt Soproni korsója valamivel 400 forint fölött volt, de a dobozos söröket (köztük a főleg a hölgyek körében népszerű citromos Gössert is) vállalhatóan olcsón, 500 forintért árusították.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az ételválasztékot tekintve szintén nem lehetett hiányérzete a látogatóknak: a klasszikus fesztiválételek (gíros, hot-dog, hamburger, lángos) mellett idén még spanyol sonkákat is kínált az egyik büfé.
A fesztiválgépezet most egy időre elbúcsúzik Soprontól, és már a Balaton partja felé tekintenek, ahol szerdától indul a Heineken Balaton Sound, Zamárdiban, a szabadstrandon.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








