A Magyar Turizmus Zrt. és a Sziget Kft. összefogásában Ausztriában - az elmúlt hétvégétől számítva 10 napon keresztül - rádióhirdetések özöne toborozza az osztrák turistákat a soproni VOLT Fesztiválra. A jelzett időszakban 162 rádióspot hallható a fiatalok körében legnépszerűbb hat osztrák kereskedelmi rádióadón, amelyek az osztrák-magyar határ közelében szervezett könnyűzenei fesztiválra invitálnak.
A szervezők idén 90 ezer látogatóra számítanak a rendezvényen, az MT Zrt. ausztriai irodájának becslése szerint idén jó esetben a fesztivál látogatók 7-8 százaléka Ausztriából érkezik majd. Az elmúlt évek átlagában a résztvevők összesen több mint 25 000 vendégéjszakát töltöttek Sopronban és környékén különféle kereskedelmi szálláshelyeken, magánszállásokon vagy kollégiumi szobákban. A KPMG egy 2008-as tanulmánya szerint a VOLT Fesztivál négy napja által generált összes költés 1,3 milliárd forintra tehető. A teljes költés legnagyobb tételeit a belépőjegyek (27%), valamint a fesztiválon belül vásárolt étel és italok (31%) adják.
Az MT Zrt. marketingterve idén kiemelt helyen említi azt a célkitűzést, hogy Ausztriában a fiatalabb korosztály körében is erőteljes promóciós támogatást kapjon Magyarország mint turisztikai desztináció. Erre kitűnő lehetőséget adnak az olyan könnyűzenei- és sportprogramok, mint például a VOLT Fesztivál. A könnyűzenei programok népszerűsítése egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti külföldön hazánkról.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Fontos frissítés érkezik most a Samsung telefonokra
- Vigyázat, baleset esetén már nemcsak a bírság és a jogosítvány elvesztése fenyeget
- Húsvétkor változik a hétvégi kamionstop
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát