A Magyar Turizmus Zrt. és a Sziget Kft. összefogásában Ausztriában - az elmúlt hétvégétől számítva 10 napon keresztül - rádióhirdetések özöne toborozza az osztrák turistákat a soproni VOLT Fesztiválra. A jelzett időszakban 162 rádióspot hallható a fiatalok körében legnépszerűbb hat osztrák kereskedelmi rádióadón, amelyek az osztrák-magyar határ közelében szervezett könnyűzenei fesztiválra invitálnak.
A szervezők idén 90 ezer látogatóra számítanak a rendezvényen, az MT Zrt. ausztriai irodájának becslése szerint idén jó esetben a fesztivál látogatók 7-8 százaléka Ausztriából érkezik majd. Az elmúlt évek átlagában a résztvevők összesen több mint 25 000 vendégéjszakát töltöttek Sopronban és környékén különféle kereskedelmi szálláshelyeken, magánszállásokon vagy kollégiumi szobákban. A KPMG egy 2008-as tanulmánya szerint a VOLT Fesztivál négy napja által generált összes költés 1,3 milliárd forintra tehető. A teljes költés legnagyobb tételeit a belépőjegyek (27%), valamint a fesztiválon belül vásárolt étel és italok (31%) adják.

Az MT Zrt. marketingterve idén kiemelt helyen említi azt a célkitűzést, hogy Ausztriában a fiatalabb korosztály körében is erőteljes promóciós támogatást kapjon Magyarország mint turisztikai desztináció. Erre kitűnő lehetőséget adnak az olyan könnyűzenei- és sportprogramok, mint például a VOLT Fesztivál. A könnyűzenei programok népszerűsítése egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti külföldön hazánkról.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








