Ausztriából is toboroznak fesztiválozókat a soproni VOLT-ra

2010. június 21. 18:02

A Magyar Turizmus Zrt. és a Sziget Kft. összefogásában Ausztriában - az elmúlt hétvégétől számítva 10 napon keresztül - rádióhirdetések özöne toborozza az osztrák turistákat a soproni VOLT Fesztiválra. A jelzett időszakban 162 rádióspot hallható a fiatalok körében legnépszerűbb hat osztrák kereskedelmi rádióadón, amelyek az osztrák-magyar határ közelében szervezett könnyűzenei fesztiválra invitálnak.

A szervezők idén 90 ezer látogatóra számítanak a rendezvényen, az MT Zrt. ausztriai irodájának becslése szerint idén jó esetben a fesztivál látogatók 7-8 százaléka Ausztriából érkezik majd. Az elmúlt évek átlagában a résztvevők összesen több mint 25 000 vendégéjszakát töltöttek Sopronban és környékén különféle kereskedelmi szálláshelyeken, magánszállásokon vagy kollégiumi szobákban. A KPMG egy 2008-as tanulmánya szerint a VOLT Fesztivál négy napja által generált összes költés 1,3 milliárd forintra tehető. A teljes költés legnagyobb tételeit a belépőjegyek (27%), valamint a fesztiválon belül vásárolt étel és italok (31%) adják.

 


Az MT Zrt. marketingterve idén kiemelt helyen említi azt a célkitűzést, hogy Ausztriában a fiatalabb korosztály körében is erőteljes promóciós támogatást kapjon Magyarország mint turisztikai desztináció. Erre kitűnő lehetőséget adnak az olyan könnyűzenei- és sportprogramok, mint például a VOLT Fesztivál. A könnyűzenei programok népszerűsítése egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti külföldön hazánkról. 

Sok szülő így rontja el a gyerek fejlesztését: nem lehet elég korán kezdeni

Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.

Ennyibe kerül manapság egy luxus mobilház: ez lehet a lakásválság megoldása? + videó

Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?

Ilyen még nemigen volt itthon: itt a bejelentés, elindult a magyar Kickstarter

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában

Milliókat bukhat, aki így indít vállalkozást: jól meg kell gondolni, a KATA sem jó mindenre

Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.

NAPTÁR
Tovább
2022. május 21. szombat
Konstantin
20. hét
Május 21.
Szeged napja
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?