Májusban a teljes 15 év feletti magyar lakosság 49%-a használt kerékpárt közlekedésre vagy túrázásra. Ez 9%-kal magasabb arány, mint az előző negyedévben.
2010 tavaszától a Magyar Kerékpárosklub negyedévente országos reprezentatív adatokat publikál a magyarországi kerékpárhasználat alakulásáról. A legfrissebb adatok szerint közlekedési eszközként a magyar lakosság 47%-a használt kerékpárt országos szinten. Ugyanez az arány Budapesten 18% volt. A budapesti lakosságon belül a 15-29 éves korosztályban volt a legnagyobb a kerékpárral közlekedők aránya (e korosztály 26%-a használta kerékpárját közlekedésre).
A fővárosban egyértelműen a felsőfokú végzettségűek közlekedtek kerékpárral a legnagyobb arányban, s az iskolai végzettség szintjének csökkenésével párhuzamosan csökkent a kerékpáros közlekedési kedv. A vizsgált időszakban a kerékpárt közlekedési eszközként használók 38%-a mindennap közlekedett kerékpárjával, míg a magyar lakosság 12%-a túrázott kerékpárral, Budapesten ugyanez az arány 16% volt. A szabadidős kerékpározás aránya magasabb volt a felsőfokú iskolai végzettségűek és a magas státuszúak között (egyaránt 19%).
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét
- Cserbenhagyásos, halálos baleset történt Budapesten
- A háború folytatódik, újabb 10 ezer ember menekült át a határon egyetlen nap alatt
- Elítélték a kegyeletsértő netes zaklatót
- "Bejelzett" az iráni légvédelem
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy