A Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója szerint az utóbbi években folyamatosan fejlődött a balatoni vendéglátás színvonala, a szállodák azonban túl olcsónak számítanak - írja a Napi Gazdaság.
Róna Iván úgy véli, a balatoni szolgáltatók jobban járnak, ha terveiket a magyar kereslet növekedésére alapozzák - ez a vendégéjszakák 1-2 százalékos növekedésével járhat. A magyar tenger vonzerejét növelheti, hogy a fesztiválok évében külön programpont lesz a Balaton, a fesztiváltenger elnevezésű programsorozat.
A vezérigazgató szerint jó néhány balatoni nagyrendezvénynek - az alsóörsi Harley-találkozónak vagy éppen a Balaton Sound fesztiválnak - már nem kell "cégér", azok az elmúlt évek sikerei alapján vonzzák a turistákat.
Róna úgy látja: az utóbbi években folyamatosan fejlődött a balatoni vendéglátás színvonala, az itteni szolgáltatók döntő része már nem egy év alatt akar meggazdagodni. A balatoni szállodák árazása átlagosan egy csillaggal alacsonyabb szintre van "belőve", mint amilyen szolgáltatást tudnak kínálni az ügyfeleknek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








