Az összes hazai szállodának újra kell pályáznia jövőre a csillagaira, hogy 2011. január elseje után is használhassa azokat - értesült a Világgazdaság. Minderre azért van szükség, mert jövőre új, egységes kategóriarendszert vezetnek be Magyarországon és hat másik európai országban.
Az új tanúsítvány megszerzésének költsége a szálloda nagyságától és jelenlegi csillagszámától függ, ára 90 ezer forinttól akár félmillió forintig is terjedhet. A Hotelstars Union tanúsítványát nem kötelező megszerezni, de hiányában nem használhatók a csillagok kategóriajelzésként.
Az EU-ban úttörőnek számító rendszer nagy lehetőség a magyar szállodaipar számára, mivel általa javulhat a szállodák minősége az ügyfelek elégedettsége és ezzel együtt a számuk is. A közös szállodai rendszert Ausztriában, Csehországban és Németországban január elsején vezetik be, Magyarországon várhatóan jövő év második felében, míg Hollandiában és Svájcban várhatóan 2011. január elsején indul majd.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








