Ágaskodhat az olasz csődör

Pénzcentrum
2009. szeptember 9. 13:02

Egy internetes szavazás keretében megválasztották a világ legnépszerűbb autó márkajelzését. A meglepetés elmaradt, ugyanis a Ferrari ágaskodó pacija végzett az élen, de valakinek sikerült "belerondítani" az olasz hegemóniába.

A Lamborghini dühös bikája a harmadik helyen végzett, mivel a brit Aston Martin szárny formájú emblémájának sikerült beékelődni a két olasz sportautó gyártó közé.

A szimbólummá vált olasz csődör a szavazatok 48 %-át szerezte meg, az Aston Martin emblémája minden negyedik szavazót varázsolt el, míg a Lamborghini bikája 8 %-ot gyűjtött.

A Ferrari név önmagáért beszél, ők gyártották minden idők legnagyszerűbb sportautóit, de sokat nyomott a latba az is, hogy az olasz istálló 1950-től egyedüliként a száguldó cirkusz minden eddigi idényében részt vett.

A brit luxus sportautó viszonylag egyszerű logójának előkelő helyezéséhez nagyban hozzájárulhatott, hogy a felmérést Nagy-Britanniában végezték.


A mérnöki teljesítmény és a formavilág színvonalas párosítása nem csak a Ferrarinak megy Olaszországban, amit a Lamborghini harmadik és a Maserati hatodik helyezése ékesen bizonyít.

Az olasz gyökerekkel is rendelkező francia Bugatti lett a negyedik, míg a német Porsche az ötödik helyen zárt.

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 23. csütörtök
Tekla
38. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?