Egy internetes szavazás keretében megválasztották a világ legnépszerűbb autó márkajelzését. A meglepetés elmaradt, ugyanis a Ferrari ágaskodó pacija végzett az élen, de valakinek sikerült "belerondítani" az olasz hegemóniába.
A Lamborghini dühös bikája a harmadik helyen végzett, mivel a brit Aston Martin szárny formájú emblémájának sikerült beékelődni a két olasz sportautó gyártó közé.
A szimbólummá vált olasz csődör a szavazatok 48 %-át szerezte meg, az Aston Martin emblémája minden negyedik szavazót varázsolt el, míg a Lamborghini bikája 8 %-ot gyűjtött.
A Ferrari név önmagáért beszél, ők gyártották minden idők legnagyszerűbb sportautóit, de sokat nyomott a latba az is, hogy az olasz istálló 1950-től egyedüliként a száguldó cirkusz minden eddigi idényében részt vett.
A brit luxus sportautó viszonylag egyszerű logójának előkelő helyezéséhez nagyban hozzájárulhatott, hogy a felmérést Nagy-Britanniában végezték.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A mérnöki teljesítmény és a formavilág színvonalas párosítása nem csak a Ferrarinak megy Olaszországban, amit a Lamborghini harmadik és a Maserati hatodik helyezése ékesen bizonyít.
Az olasz gyökerekkel is rendelkező francia Bugatti lett a negyedik, míg a német Porsche az ötödik helyen zárt.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában