Felmérések szerint az autóbalesetek kétharmada a járművezető otthonának 8 kilométeres körzetén belül történik meg. A kutatást egy brit biztosítótársaság végezte, a 3800 megvizsgált esetből érdekes következtetésekre jutottak.
A társaság szóvivője elmondta, hogy az autósok többsége hajlamos az otthonához közeli, jól ismert utcákon kevésbé koncentrálva, rutinból vezetni, ez is hozzájárul az esetek magas arányához. A szakértő szerint nagyon fontos, hogy még akkor is megfelelő odafigyeléssel vezessünk, ha éppen csak a közeli boltba szaladunk ki vásárolni valamit.

Forrás: Which
A felmérés eredményei is rámutattak ennek fontosságára. A vizsgálat során megállapították, hogy a káreseménnyel járó balesetek harmada az autósok otthonának másfél kilométeres körzetén belül történik.
A leggyakrabban parkoló autónak ütköznek a figyelmetlen sofőrök, ezt követi, hogy az "itt nem szoktak jönni" jelszóval nem adják meg az elsőbbséget az útkereszteződésekben.
A balesetek 5 %-a járművezető otthonának 40-80 kilométeres körzetében, míg 6 %-uk 80 kilométernél messzebb történik.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








