Tervek szerint már áprilistól a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV) tarifáihoz kötnék a budapesti parkolási díjakat, s átalakítják a zónarendszert is. Az új tervek szerint az óránkénti parkolás díja nem lehet alacsonyabb egy BKV-jegy áránál - írja a Napi Gazdaság.
A változtatásra azért van szükség, mert 2001 óta nettó értéken nem változtak az árak, jelenértéken pedig 21 százalékkal csökkentek a díjak. Miután a főváros nem helyezheti a közösségi közlekedés érdekei elé az egyénit, ezért a tervek szerint az óránkénti parkolás díját felemelnék legalább egy BKV-jegy árának a szintjéig. Egy jegy jelenleg 290 forintba kerül a parkolásért viszont van, ahol csak 115 forintot kell fizetni - mondta Gyarmati Zoltán, a parkolási rendszer fő intézkedéseit kidolgozó Parking Kft. ügyvezető igazgatója.
A stratégia készítői szerint a részint önkormányzati részint fővárosi tulajdonban lévő parkolási társaságok megmaradhatnának Budapest tulajdonában. A cél, hogy az ügyfél ne érzékelje, melyik cég területén jár. Ezért arra kérik őket, hogy egységes automatákat szereljenek fel, melyek alkalmasak bankkártya elfogadására is és a későbbiekben csatlakozni tudnak az e-ticket rendszerhez is. Gyarmati szerint a változtatások éves szinten 3-5 milliárd forint plusz bevételt generálnának.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








