Érdekes eredményeket hozott a Michigani Egyetem autópiaci fogyasztói elégedettség felmérése. A legfrissebb adatok szerint az amerikai vásárlók egyre kevésbé elégedettek a hazai gyártók modelljeivel, míg az ázsiai és európai autók tovább tudtak javulni.
A mostani eredmény azért is kiemelt jelentőségű, mert jellemzően az amerikai gyártók eredményei is javulni szoktak, csak éppen versenytársaiknál lassabban, mostanra azonban kifejezett visszaesés volt érzékelhető, míg a konkurensek fejlődése nem tört meg.
A BMW feljött a tavalyi győztes, a Lexus mellé holtversenyben az első helyre 87 ponttal, míg a Toyota és a Honda márkák pontszáma egy év alatt 2-vel, 86-ra emelkedett.
A Bucik és a Cadillac 1 ponttal, 85 pontos szintre süllyedt vissza, míg a Chevrolet 3 ponttal, 79-ig csúszott le. A Ford márka 80 pontot szerzett.
A felmérés keretében 5500 olyan embert kérdeznek meg telefonon, akik az elmúlt 3 évben vásároltak autót. Elégedettségi szintjüket egy 0-100-ig terjedő skálán kell meghatározniuk.

-
Ezért éri meg az elektronikus fizetés: megszólaltak a magyar vállalkozók - videó
Az elektronikus fizetési lehetőségek biztosítása ma már nem csupán opció, hanem a sikeres vállalkozás alapfeltétele.
-
Fizetési meghagyásos eljárás: gyors és hatékony megoldás a lejárt tartozások behajtására
Az adósok többsége elismeri a követelést a MOKK szerint.
-
Biztonság és kiszámítható hozam a műtárgypiacon (x)
A műkereskedelem egyre inkább felértékelődik a befektetők körében, hiszen stabil hozamot és megbízható menedéket kínál a gazdasági ingadozások idején.
-
Szeptemberben is SPAR Kupon Kánaán! (x)
Kapcsold turbóra az őszi bevásárlást! Gyűjtsd be 2025. szeptember 1. és 3. között a SPAR kuponokat!


