Érdekes eredményeket hozott a Michigani Egyetem autópiaci fogyasztói elégedettség felmérése. A legfrissebb adatok szerint az amerikai vásárlók egyre kevésbé elégedettek a hazai gyártók modelljeivel, míg az ázsiai és európai autók tovább tudtak javulni.
A mostani eredmény azért is kiemelt jelentőségű, mert jellemzően az amerikai gyártók eredményei is javulni szoktak, csak éppen versenytársaiknál lassabban, mostanra azonban kifejezett visszaesés volt érzékelhető, míg a konkurensek fejlődése nem tört meg.
A BMW feljött a tavalyi győztes, a Lexus mellé holtversenyben az első helyre 87 ponttal, míg a Toyota és a Honda márkák pontszáma egy év alatt 2-vel, 86-ra emelkedett.
A Bucik és a Cadillac 1 ponttal, 85 pontos szintre süllyedt vissza, míg a Chevrolet 3 ponttal, 79-ig csúszott le. A Ford márka 80 pontot szerzett.
A felmérés keretében 5500 olyan embert kérdeznek meg telefonon, akik az elmúlt 3 évben vásároltak autót. Elégedettségi szintjüket egy 0-100-ig terjedő skálán kell meghatározniuk.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.








