A magas energiaárak, az egyre nagyobb zsúfoltság kombinációja, és a változás az emberek autókhoz való hozzáállásában egyre fokozza az érdeklődést az iránt az ötlet iránt, hogy egy autó is lehet olyan dolog, amit bérelnek, majd visszaadják. Egyre többen érdeklődnek az iránt a lehetőség iránt, hogy az autóhasználat jogát veszik meg az autó helyett...
A digitális technológiának köszönhetően a technikai háttér is megoldott, ugyanis könnyűszerrel elérhetővé válnak az autók, legyenek a város bármely pontján. A Zipcar, az Egyesült Államok legnagyobb ilyen szolgáltatója szinte teljes körű szolgáltatást nyújt azoknak az ügyfeleknek, akik éves előfizetési díjat fizetnek (50 dollár, 8100 forint), amivel 26 Észak-Amerikában levő városban kérhetnek autót akár néhány órás, akár több hetes használatra is.
A cégnek jelenleg 225 ezer előfizetője van, amiből 11 ezer csak júliusban csatlakozott, ez háromszor annyi, mint egy évvel korábban ugyanebben a hónapban. Habár ez az ügyfélszám elég kicsi a teljes amerikai autópiachoz képest, még a rosszabb eladási statisztikákat produkáló időszakokban is. Ennek ellenére egyre több autóbérléssel foglalkozó vállalkozás indít hasonló szolgáltatást.
A tapasztalatok szerint ez ráadásul nem csak a pénztárcának tesz jót, hanem a környezetnek is, mivel abban a pillanatban, hogy valaki előfizet erre a szolgáltatásra, jobban odafigyel, hogy mikor mivel utazik, többet használják a tömegközlekedési eszközöket, így sokkal kevesebbet ülnek autóban.
A helyzet viszont problémákat is felvet, kérdéses ugyanis a parkolás. Ha már most is alig találni szabad helyeket, hogyan tervezi a cég a flotta bővítését? Másik kérdés viszont az adóké. Az autóbérlést ugyanis több államban adókötelezettség terheli, ami megemeli a bérleti díjat, viszont csak idő kérdése, hogy ezt mikor terjesztik ki az autó előfizetésekre is, aminek hatására itt is felfelé ívelhetnek az éves díjak...
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ukrán gabonával segíti Magyarország az afrikai éhezőket
- A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában
- Idén sem maradt el a keresztrefeszítés és önkorbácsolás a Fülöp-szigeteken
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál
- Újabb drón roncsait találták meg román területen
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt