Egy friss felmérés adatai szerint 10-ből egy sofőr nem végez el semmilyen alap fenntartási - ellenőrzési tevékenységet a kötelező szervizek között. A helyzet nem túl rózsás a szigetországban, az autósok egyáltalán nincsenek tisztában azzal, hogy mit is kellene tenniük a kocsijukkal.
A megkérdezett 1338 autós közel fele azzal sem volt tisztában, hogy elérkezett a kötelező szerviz ideje. Az Automotive Technician Accreditation kutatása rámutatott arra, hogy egyáltalán nem arról van szó, hogy a mai kocsik rosszabb minőségűek volnának, hanem a gyakori hibák az emberi hibákból és feledékenységből adódnak.
A megkérdezettek 45 százaléka vallotta be, hogy közel semmit sem tud arról, hogyan kellene karbantartania az autóját.
Egy másik, az előzőtől független felmérés szerint a britek éves szinten 300 millió fontot (87 milliárd forintot) kell, hogy kiadjanak azért, mert nem nézik rendszeresen az olajszintet. A Comma adatai szerint az autósok 75 százaléka nincs tisztában azzal, hogy pontosan mit jelent a műszerfalon az olajszintet mérő lámpa, s 60 százalék vallotta be, hogy nem nézi rendszeresen a nívópálcát.
A tavalyi év során becslések szerint 215 ezer motor sült be az elégtelen olajszint miatt, a javítás költségei emiatt 1400 fontra (400 ezer forintra) rúgtak átlagosan.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








