Besült a motor: nem figyelnek oda a britek

Pénzcentrum
2008. július 29. 09:30

Egy friss felmérés adatai szerint 10-ből egy sofőr nem végez el semmilyen alap fenntartási - ellenőrzési tevékenységet a kötelező szervizek között. A helyzet nem túl rózsás a szigetországban, az autósok egyáltalán nincsenek tisztában azzal, hogy mit is kellene tenniük a kocsijukkal.

A megkérdezett 1338 autós közel fele azzal sem volt tisztában, hogy elérkezett a kötelező szerviz ideje. Az Automotive Technician Accreditation kutatása rámutatott arra, hogy egyáltalán nem arról van szó, hogy a mai kocsik rosszabb minőségűek volnának, hanem a gyakori hibák az emberi hibákból és feledékenységből adódnak.

A megkérdezettek 45 százaléka vallotta be, hogy közel semmit sem tud arról, hogyan kellene karbantartania az autóját.

Egy másik, az előzőtől független felmérés szerint a britek éves szinten 300 millió fontot (87 milliárd forintot) kell, hogy kiadjanak azért, mert nem nézik rendszeresen az olajszintet. A Comma adatai szerint az autósok 75 százaléka nincs tisztában azzal, hogy pontosan mit jelent a műszerfalon az olajszintet mérő lámpa, s 60 százalék vallotta be, hogy nem nézi rendszeresen a nívópálcát.

A tavalyi év során becslések szerint 215 ezer motor sült be az elégtelen olajszint miatt, a javítás költségei emiatt 1400 fontra (400 ezer forintra) rúgtak átlagosan.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 23. kedd
Béla
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm