Egyre több autógyártó dönt úgy, hogy előáll a maga olcsó kisautójával, hiszen így könnyebben képes betörni az igencsak nagy felvevőpiacot jelentő feltörekvő piacokra - állítja az Economist.
Az egyes dokumentációk fordítására nagy hangsúlyt helyező Renault például amellett, hogy a 7600 eurós (1,8 millió forintos) Logannel is jelen van a piacon, nemrégiben jelentette be, hogy a Nissannal és a Bajaja Auto-val közösen konkurencia-kocsit épít a Tata Nanoja mellé. Az új kocsi várhatóan októbertől lesz majd kapható Indiában, ára csupán 2400 dollár (382 ezer forint) lesz.

Ez a lépés természetesen egyáltalán nem véletlen, ugyanis a Roland Berger tanácsadó cég előrejelzése szerint a fapados kocsik értékesítése évi 4 millió egységgel növekedhet, így 2012-re elérheti a 17,7 millió darabot. A növekedés forrását Ázsia és Kelet-Európa feltörekvő gazdaságai jelenthetik, azonban az Egyesült Államokban is évi 8,7 százalékos növekedést prognosztizálnak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








