Brüsszel szigorítást tervez, az európai lapkiadók viszont félnek, méghozzá az esetleges jelentős bevételkieséstől - értesült a Világgazdaság.
Várhatóan napokon belül teszi közzé Sztavrosz Dimasz környezetvédelmi biztos azt az indítványt, amely a cigarettáknál bevezetettekhez hasonló környezetvédelmi figyelmeztetések elhelyezését követelné meg a nyomtatott sajtóban megjelenő autóhirdetéseken, sőt, valószínűleg a tévé- és rádióreklámokba is bele kellene venni néhány elrettentő mondatot.
Az Európai Lapkiadók Tanácsának (EPC) elnöke szerint amennyiben ez a terv megvalósul, akkor az autógyártók leállítják reklámkampányaikat, s helyette sportesemények, valamint koncertek szponzorálására költik a pénzt. A médiavállalatoknak ez komoly gondot jelentene, hiszen a hirdetési bevételek 20 százaléka származik járműgyártóktól.
Az Európai Bizottság azért szeretne szigorítani, mert nem elégedett az autóreklámokra vonatkozó 1999-es direktíva eredményeivel. Már a korábbi változatban is előírták, hogy ezeken a hirdetéseken jól láthatóan fel kell tüntetni a szennyezőanyag-kibocsátást.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








