Az Amerikában életbeléptetett új üzemanyag-fogyasztási és káros anyag kibocsátási előírások, a felhasznált nyersanyagok drágulása és a dollár alacsony árfolyama együttesen költségesebbé teszik az autógyártást. Ezek a tényezők az autók vételárában is megjelennek, a gyártók továbbhárítják a vásárlókra a pluszköltségeket.
A General Motors vezetője is megerősítette, hogy fontolóra vették az áremelést, mert ezzel tudják ellensúlyozni a megemelkedett kiadásokat. Agresszív árpolitikát kívánnak alkalmazni, decembertől átlagosan másfél százalékkal kérnek többet egy autóért. A cég elnöke nem árul el nagy titkot, amikor azt mondja, hogy az új szabványoknak és előírásoknak megfelelő jármű vásárolásakor a fogyasztóknak többet kell fizetni az autókért.
Egy korábbi tanulmányukban megállapították, hogy az új szabályok 6000 dollárral (egymillió forinttal) emelik fel egy autó árát. Azt is kifejtették, hogy a jelenlegi árak mellett lehetetlen egy autót nyereségesen előállítani és értékesíteni, ez azt jelenti az amerikai vásárlóknak, hogy a közeljövőben újabb áremelésekre számíthatnak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








