Az Amerikában életbeléptetett új üzemanyag-fogyasztási és káros anyag kibocsátási előírások, a felhasznált nyersanyagok drágulása és a dollár alacsony árfolyama együttesen költségesebbé teszik az autógyártást. Ezek a tényezők az autók vételárában is megjelennek, a gyártók továbbhárítják a vásárlókra a pluszköltségeket.
A General Motors vezetője is megerősítette, hogy fontolóra vették az áremelést, mert ezzel tudják ellensúlyozni a megemelkedett kiadásokat. Agresszív árpolitikát kívánnak alkalmazni, decembertől átlagosan másfél százalékkal kérnek többet egy autóért. A cég elnöke nem árul el nagy titkot, amikor azt mondja, hogy az új szabványoknak és előírásoknak megfelelő jármű vásárolásakor a fogyasztóknak többet kell fizetni az autókért.
Egy korábbi tanulmányukban megállapították, hogy az új szabályok 6000 dollárral (egymillió forinttal) emelik fel egy autó árát. Azt is kifejtették, hogy a jelenlegi árak mellett lehetetlen egy autót nyereségesen előállítani és értékesíteni, ez azt jelenti az amerikai vásárlóknak, hogy a közeljövőben újabb áremelésekre számíthatnak.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








