A detroiti autógyártók évtizedeken át kénytelenek voltak tétlenül tűrni, hogy feltörekvő vezetőik a nagyobb siker reményében távol-keleti riválisaikhoz távoztak, mostanra azonban úgy tűnik, fordul a kocka. Tegnap jelentette be a Ford, hogy a Toyota Lexus részlegének vezetőjét, James D. Farley-t nevezi ki új marketing menedzsernek, ezzel pedig a távol-keleti vállalat néhány hónap leforgása alatt 3 topvezetőt adott detroiti ellenlábasainak.
Farley 1990-ben került a Toyotához, előtte azonban több amerikai és európai kulcspozíciót is betöltött. Ő vezette például a Tundra pickup marketing kampányát és 2003-ban nevéhez fűződött a fiatalokat megcélzó Scion márka bevezetése, melyet a legtöbb szakértő egyértelműen marketing sikersztoriként tart számon.
A nyári hónapok során a Toyota 2 vezetője is a Chryslerhez távozott, a legtöbb szakértő azonban mindezek ellenére is úgy vélekedik, hogy a japán óriáscéget nem viseli majd meg a posztok újrabetöltése.
A Fordnak ugyanakkor rendkívül jól jöhet egy marketing téren elismert tekintély csatasorba állítása, a legtöbb szakértő szerint ugyanis az új termékekkel nincs baj, csak ezt végre a potenciális vásárlóknak is meg kellene tudniuk.
A tengerentúli sajtó természetesen rögtön túlmisztifikálta az új szereplő jelentőségét: kiemelik, hogy Farley-nek még a nagyapja is Ford alkalmazott volt és rengeteg rokona még most is a detroiti térségben él. Farley már 15 évesen egy 1966-os Mustangot vett, amit rendbe hozott és jogosítvány nélkül vezetett.

Óriási változás élesedik a Liszt Ferenc repülőtéren: erről tudj, ha repülővel mész nyaralni 2025-ben
Bár egyes piaci szereplők a légi közlekedésben a 2024-eshez képest is jelentős késésekre, káoszra számítanak, a budapesti szakértők ennél jóval optimistábbak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


