A detroiti autógyártók évtizedeken át kénytelenek voltak tétlenül tűrni, hogy feltörekvő vezetőik a nagyobb siker reményében távol-keleti riválisaikhoz távoztak, mostanra azonban úgy tűnik, fordul a kocka. Tegnap jelentette be a Ford, hogy a Toyota Lexus részlegének vezetőjét, James D. Farley-t nevezi ki új marketing menedzsernek, ezzel pedig a távol-keleti vállalat néhány hónap leforgása alatt 3 topvezetőt adott detroiti ellenlábasainak.
Farley 1990-ben került a Toyotához, előtte azonban több amerikai és európai kulcspozíciót is betöltött. Ő vezette például a Tundra pickup marketing kampányát és 2003-ban nevéhez fűződött a fiatalokat megcélzó Scion márka bevezetése, melyet a legtöbb szakértő egyértelműen marketing sikersztoriként tart számon.
A nyári hónapok során a Toyota 2 vezetője is a Chryslerhez távozott, a legtöbb szakértő azonban mindezek ellenére is úgy vélekedik, hogy a japán óriáscéget nem viseli majd meg a posztok újrabetöltése.
A Fordnak ugyanakkor rendkívül jól jöhet egy marketing téren elismert tekintély csatasorba állítása, a legtöbb szakértő szerint ugyanis az új termékekkel nincs baj, csak ezt végre a potenciális vásárlóknak is meg kellene tudniuk.
A tengerentúli sajtó természetesen rögtön túlmisztifikálta az új szereplő jelentőségét: kiemelik, hogy Farley-nek még a nagyapja is Ford alkalmazott volt és rengeteg rokona még most is a detroiti térségben él. Farley már 15 évesen egy 1966-os Mustangot vett, amit rendbe hozott és jogosítvány nélkül vezetett.
Brutál áremeléssel robban a szezon a Balatonnál: 28 százalékkal is drágább lehet a nyaralás 2024-ben
Tavalyhoz képest átlagosan 10 százalékkal emelkedtek a szállásárak a Balatonnál. A szállástípusok közül leginkább a panziók drágultak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Durván kibillent a Balaton, elöntötte a víz Badacsonyt
- Rendőrségi rekord: csaknem 24 ezer gyorshajtó egy hét alatt
- Megállíthatatlan a pusztulás a Balatonon – videó
- A melegedés előtt még kapunk egy kis esőt - időjárás-jelentés
- Májusban újabb területen lesz fizetős a parkolás a fővárosban – itt vannak a részletek
- Lecsaptak a rendőrök Budapestre – nem volt menekvés