Az előzetes adatok alapján itthon szeptember végéig összesen 126 ezer új személygépkocsi állt forgalomba, 9000-rel kevesebb, mint egy évvel korábban - adja hírül a Világgazdaság.
A kishaszon-járműveket is forgalmazó személyautó-importőrök a két járműből együttesen többet értékesítettek, mint 2006 azonos időszakában, mivel a kishaszonjármű-forgalom vitathatatlanul emelkedik.
2007-ben a legrosszabb eladási statisztikát márciusban, áprilisban és májusban mérték, ekkor ugyanis a piac 10, 19 és 18 százalékkal szűkült. Júniusban 7 százalékos volt a csökkenés, azonban júliusban, augusztusban és szeptemberben már hat-hat, illetve egy százalékos forgalombővülést mértek.
A Kia 2006 első három negyedévéhez képest 52 százalékkal lépett előre az értékesítés területén, Alfa Romeoból 50 százalékkal fogyott több, a Honda pedig 32 százalékkal növelte eladásait. A legkelendőbb márkák listáját a Suzuki vezeti, egyedül ezen gyártó forgalma nem csökkent. Második helyen az Opel, harmadik helyen pedig a Ford végzett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


