Szerdán 0 órától bruttó két forinttal csökken a benzin ára, miközben a gázolaj forgalmazásában nem következik be változás - tudta meg a portfolio.hu. A lépéssel a közel egy hónapja, 2007. szeptember 19-én végrehajtott két forintos áremelés "kikerül az árakból".
Bár az olaj ára rekordmagasságokba emelkedett az elmúlt hetek folyamán, a MOL mégsem kényszerült áremelésre immár csaknem egy hónapja, sőt a portfolio.hu legfrissebb értesülése szerint e hét szerdájától bruttó két forinttal csökkenti nemzeti olajtársaságunk a benzinek kiskereskedelmi árát. A gázolaj ára mindeközben nem változik.
A forint dollárral szembeni jegyzése érdemben nem változott az elmúlt hét folyamán, így az árváltozást valószínűleg a benzin jegyzésárakban bekövetkezett kismértékű csökkenés indokolja.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








