Az Európai Unióban és az EFTA-hoz tartozó országokban 2,5%-kal több új autót értékesítettek idén augusztusban, mint az előző év azonos időszakában. Fontos kiemelni, hogy az átlagot a 14%-kal megugró kelet-európai értékesítések húzzák fel, a feltörekvő régióban is kiemelkedik azonban keleti szomszédunk, Románia.
A skála túlsó végén Európa legnagyobb autópiaca, Németország áll, melyben 2,2%-kal kevesebb új autót adtak el idén augusztusban, mint 2006-ban ilyenkor - írja a Napi.
A kontinens vezető autógyártója, a Volkswagen év/év alapon 0,7%-kal adott el kevesebb autót. Az átlagon a VW márka javított, a Skoda és az Audi azonban kicsit rontott. A Renault 8,6%-os visszaesést produkált, mivel több típusa is megújulás előtt áll.
A nyertesek között tűnt fel a 9%-os növekedést produkáló Nissan és a 11%-os bővülést mutató Fiat.
A luxusautók szegmenségben a BMW szerepelt a legkiemelkedőbben: eladásai 29%-kal nőttek egy év alatt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


