Júliusban ás augusztusban újra emelkedni kezdtek az autók eladási statisztikái, és a kereskedős szerint az új őszi modellek bemutatása után helyreállhat az eladás egyensúlya 2007-ben - írja a Népszabadság.
A részletre vásárolt autók aránya csökkenni kezdett a meggondoltabb vevőknek, és a jobban mérlegelő bankoknak köszönhetően. Miközben a használt autók eladása az idén csökken, eddig 560 ezer autó cserélt gazdát, az eladatlan autóké folyamatosan nő, mivel új autó vásárlásnál szinte már mindenhol beszámítják a régit.
A piac újra bővülni kezdett, augusztusban 15 037 új személyautót, és 1 822 kishaszon-járművet helyeztek forgalomba, ami az előző év augusztusához képest 4,39 illetve 22,86 százalékos növekedést jelent. Gablini Gábor, a Gémosz elnöke szerint is erős őszre lehet számítani.
A szalonokban több alacsonyabb árú modellből hiány van, mivel ezeket nem éri meg annyira finanszírozni, mint egy drágább autót, így ezeknek az autóknak a területén drágulásra lehet számítani, ami már el is kezdődött, ugyanis az első fél évben 4 százalékkal drágultak az új autók Magyarországon.
Az eladások csökkenése viszont egyesekre nem volt hatással, a nagyobbaknál nem esett az érdeklődés, ugyanis a cégek hosszú távra terveznek, és a magánvásárlók is jobban meggondolják, hogy mire is költik el a pénzüket.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








