Az európai autógyártók szövetségének (ACEA) adatai szerint a júniusi eladások már rácáfoltak az első féléves tendenciára, az első hat hónapban tapasztalt 0,2 százalékos csökkenéssel ellentétben ugyanis júniusban már nőttek az eladások, mintegy 0,7 százalékkal -írja a Világgazdaság.
Az egyre zsugorodó nyugat-európai piacon tapasztalható visszaesést a kelet-európai piacok szárnyalása kompenzálta: míg Németországban közel 7 százalékos csökkenést regisztráltak a forgalomba kerülő új autók számában, addig a Romániában 56,1, Lettországban pedig 38,7 százalékkal nőttek az eladások.

A visszaesés legnagyobb vesztese a francia Renault volt, amelynek közel 10 százalékos eladáscsökkenéssel kell számolnia, bár a helyzetet némiképp javítja, hogy a csoporthoz tartozó Dacia ezzel ellentétben 15 százalékkal növelte forgalmát az első fél évben.
A legnagyobb szereplő továbbra is a Volkswagen, melynek stagnál a részesedése, a két nagy nyertes pedig az olasz FIAT és a BMW, előbbi 9,9, míg utóbbi 6,9 százalékkal növelte az értékesített autók mennyiségét.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








