Az amerikai elégedettségi felmérések után most végre megismerkedhetünk egy európai ország autótulajdonosainak véleményével is: a Which? magazin a nemrégiben kérdezett meg 100 ezer brit autóst arról, hogy mennyire tartják megbízhatónak az általuk választott márkát, illetve modellt, és milyen gyakran akad gondjuk autójukkal.
A megbízhatósági tesztet az elmúlt hetek tapasztalatai után egyáltalán nem meglepő módon a japán Honda nyerte, amelyet a nyolcból öt kategóriában minősítettek a brit fogyasztók a legmegbízhatóbb márkának. A kisautó kategóriában a Jazz, középkategóriában az előző szériás Honda Civic, felsőkategóriában a Honda Accord, a kompakt egyterűek között a Honda FR-V, a sportos szabadidő autók között pedig az előző szériás Honda CR-V bizonyult a legjobbnak.

A Honda csupán egyetlen kategóriában okozott kellemetlen meglepetést, az új Civic ugyanis a tapasztalatok szerint nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, a tulajdonosok gyakori problémákról számoltak be a kormányozhatóság terén, illetve gondjaik akadtak az alsó felfüggesztéssel is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A legkevésbé megbízható modellnek a Land Rover Discovery 3 bizonyult, de a tulajdonosok elégedetlenségüknek adtak hangot a Volkswagen Passat, a Peugeot 307 és a Renault Mégane esetében is.
A Which? a modellek mellett a márkákat is rangsorolta megbízhatóságok és jó hírnevük alapján: a legjobb márka természetesen a Honda lett, amelyet a Toyota követ. Meglepő, de a távol-keleti márkák, a Daihatsu, a Hyundai, a Lexus, a Mazda, a Subaru és a Suzuki, messze megelőzve az európaiakat a Toyota mögött végeztek. A legkevésbé megbízható márka címét pedig a Land Rover "nyerte el", amely a Renault-t és a Fiatot követi.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








