Hivatalosan is bejelentette a Nissan vezérigazgatója, hogy a japán gyártó egy extra-olcsó, 3000 dolláros modell kifejlesztésén dolgozik, melyet speciálisan az indiai piacra szánnak. A megjelenés időpontja egyelőre ismeretlen, annyit azonban lehet tudni, hogy már most is akad konkurens az árkategóriában.
A Nissan francia partnerével, a Renault-val és egy helyi partnerrel fejleszti az új modellt, melyre véleményük szerint hatalmas igény mutatkozik majd Indiában. Az ország olcsó munkaerőt és megfelelő beszállítókat biztosít a gyártáshoz, így tökéletes hely a fapados autó tömeges kibocsátásához.
Az indiai Tata Motors korábban bejelentette, hogy nagyságrendileg 2500 dolláros áron dobja piacra új, fapados modelljét, úgy tűnik hát, hogy az új szegmensben már a kezdetektől fogva kiélezett lesz a verseny. A Nissan vezetése egyértelműen úgy látja, egyszerűen muszáj belépni erre a területre.

Óriási változás élesedik a Liszt Ferenc repülőtéren: erről tudj, ha repülővel mész nyaralni 2025-ben
Bár egyes piaci szereplők a légi közlekedésben a 2024-eshez képest is jelentős késésekre, káoszra számítanak, a budapesti szakértők ennél jóval optimistábbak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


