Hivatalosan is cáfolta a Ford azon sajtóértesüléseket, melyek szerint el akarja adni a Volvo márkát a német BMW-nek, valamint közleményében utalt arra, hogy semmilyen más partnerrel sem tárgyal hasonló tranzakcióról. Elemzők szerint ugyanakkor racionális húzás lenne az értékesítés, a képlet azonban nem ilyen egyszerű.
A Wall Street Journal álláspontja szerint a Ford a Volvo eladásából befolyó pénzt az észak-amerikai alaptevékenységének helyrerázására használhatná fel, míg a BMW-nek kapóra jöhet, hogy a jelen szituációban kedvező áron hozzájuthatna a Volvóhoz.
A helyzetet bonyolítja, hogy a Ford decemberi 18 milliárd dolláros hitelfelvételekor biztosítékként ajánlotta fel a nyereséges Volvo részleget, hogy az összeg segítségével összegyűjtsenek 49 milliárd dollárt a vállalat talpra állításához. A megállapodás szerint, ha a Ford több mint 20%-ot értékesít a Volvóban, akkor a befolyó összeg legalább felét adósságának csökkentésére kell felhasználnia.
Mindent összevetve az esetleges vevőnek, a BMW-nek azt is mérlegelnie kellene, hogy a tranzakció rövidtávon rontaná a cég jövedelmezőségét, hiszen a Volvo részleg alacsonyabb fedezeti hányaddal működik a BMW átlagos értékénél. (A Volvo 2006-os adózás előtti eredményszintje negyede a BMW azonos értékének.)
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója