Bár az olajárak csökkenése részben kifogta a szelet a hibrid autók vitorlájából, a gyártók továbbra is érzik az energiatakarékosabb autókra való igény nyomását, ezért többen is a detroiti autó kiállításon kínálkozó alkalmat használták fel arra, hogy legalább jövőbeni terveik bemutatásával enyhítsenek a piac információéhségén.
A General Motors után a Japán Honda elnöke, Takeo Fukui is hivatalos bejelentette, hogy a vállalat szeretné kivenni részét az egyre energiatakarékosabb személygépkocsik életre hívásában, ennek zálogát pedig egy teljesen új, kiskategóriás modellben látja, amely a már létező, kifejezetten a környezetcentrikus társadalmi réteg számára készült, kétüléses Insight után a nagyközönséget célozná.
A 2006-os év rekordsikereket hozott a hibridek számára az Egyesült Államokban, az értékesített mennyiség elérte a 191 000-et, amely azonban csak alig 1 százalékát jelenti 16,5 millió személyautónak, amely a tavalyi évben elkelt. Bár a Honda volt az első, aki hibridjével 1998-ban megjelent az amerikai piacon, csak a Toyota megérkezéséig tudta uralni a piacot, hibrid autóinak nem minden igényt kielégítő gazdaságossága miatt.
A Honda mostani bejelentésének egyik fő oka pontosan a Toyotával való verseny lehet, az új modell a tervek szerint energiatakarékosabb és olcsóbb lesz a jelenleg piacon lévő modelleknél. A tervezésért felelős vezető a Honda Civic-nél kisebb Fithez hasonló méretben képzeli el a még csak a tervekben létező új üdvöskét, a Honda Fit ára jelenleg 14 000 dollár. Ha ehhez hozzáadjuk a hibridekért általában felszámolt plusz 3-4 ezer dollárt, a kisautót, a maga 20 000 dolláros árával valóban a jelenleg kapható autóknál jóval kedvezményesebben kaphatják majd meg az érdeklődők. Az első modellek azonban várhatóan csak 2009-2010-ben gurulnak majd ki a Honda gyáraiból.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








