Bár az olajárak csökkenése részben kifogta a szelet a hibrid autók vitorlájából, a gyártók továbbra is érzik az energiatakarékosabb autókra való igény nyomását, ezért többen is a detroiti autó kiállításon kínálkozó alkalmat használták fel arra, hogy legalább jövőbeni terveik bemutatásával enyhítsenek a piac információéhségén.
A General Motors után a Japán Honda elnöke, Takeo Fukui is hivatalos bejelentette, hogy a vállalat szeretné kivenni részét az egyre energiatakarékosabb személygépkocsik életre hívásában, ennek zálogát pedig egy teljesen új, kiskategóriás modellben látja, amely a már létező, kifejezetten a környezetcentrikus társadalmi réteg számára készült, kétüléses Insight után a nagyközönséget célozná.
A 2006-os év rekordsikereket hozott a hibridek számára az Egyesült Államokban, az értékesített mennyiség elérte a 191 000-et, amely azonban csak alig 1 százalékát jelenti 16,5 millió személyautónak, amely a tavalyi évben elkelt. Bár a Honda volt az első, aki hibridjével 1998-ban megjelent az amerikai piacon, csak a Toyota megérkezéséig tudta uralni a piacot, hibrid autóinak nem minden igényt kielégítő gazdaságossága miatt.
A Honda mostani bejelentésének egyik fő oka pontosan a Toyotával való verseny lehet, az új modell a tervek szerint energiatakarékosabb és olcsóbb lesz a jelenleg piacon lévő modelleknél. A tervezésért felelős vezető a Honda Civic-nél kisebb Fithez hasonló méretben képzeli el a még csak a tervekben létező új üdvöskét, a Honda Fit ára jelenleg 14 000 dollár. Ha ehhez hozzáadjuk a hibridekért általában felszámolt plusz 3-4 ezer dollárt, a kisautót, a maga 20 000 dolláros árával valóban a jelenleg kapható autóknál jóval kedvezményesebben kaphatják majd meg az érdeklődők. Az első modellek azonban várhatóan csak 2009-2010-ben gurulnak majd ki a Honda gyáraiból.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója