Mától az interneten is vásárolható a D1 típusú négynapos sztrádamatrica., az autopalyamatrica.hu internetes oldalon.
A virtuális autópálya-webmatricát akár az indulás előtt öt perccel is meg lehet vásárolni, s az ügylet szinte semmivel sem bonyolultabb, mint egy mobiltelefon egyenlegfeltöltése. A felhasználók részére a rendszer automatikusan tárolja a visszaigazoló bizonylatokat, amelyek így, egy esetleges reklamáció esetén azonnal visszakereshetők. A szolgáltatás ára matricánként 100 forint.
A szolgáltatás igénybevételéhez nincs szükség semmilyen külön egyenleg feltöltésére, mindössze el kell látogatni az autopalyamatrica.hu oldalra, megadni a gépjármű rendszámát, a kívánt matrica típusát, és az érvényesség kezdetét. Ezután az Investech Kft. az OTP Bank-kal együttműködésben üzemeltetett biztonságos internetes vásárlásra létrehozott fizetési felületén bankkártyával kifizethető a webmatrica ellenértéke.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








