A tevékenységi körét egyre inkább diverzifikáló Tesco újabb akcióval rukkolt elő az Egyesült Királyságban, mintegy demonstrálva, hogy tevékenységének egyes szegmensei mennyire képesek egymást támogatni.
A legújabb akció keretein belül minden olyan vásárló, aki új ügyfélként gépjármű-biztosítást köt a Tescoban, (merthogy az anyaországban ilyet is lehet) automatikusan kap ajándékba egy akár 50 font értékű tankolási utalványt, melyet a cég diszkont kútjainál lehet beváltani.
Az akció augusztus 5-ig tart és azok a vásárlók, akik biztosítási díja meghaladja az 500 fontot, megkapják a maximális, 50 fontos kupont, míg az értéktől elmaradók 25 fontnyi ajándék benzint kapnak.
A Tesco gépjármű-biztosítási üzletága jelenleg 1.5 millió ügyféllel büszkélkedhet a szigetországban, mellyel a harmadik legnagyobb piaci szereplőnek számít, az online értékesítési forgalom alapján azonban ezüstérmes a hipermarket ezen részlege.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








