Folytatjuk szokásos havi üzemanyag piaci körképünket, melynek keretében érdekes és annál kedvezőtlenebb változásokról kell beszámolnunk. Adatainkat ezentúl az Európai Bizottság gyűjtésére alapozzuk, az euróban kifejezett árakat pedig forintra konvertáljuk.
A legfrissebb, június 19-i gyűjtés alapján az Európai Unió államainak rangsorában továbbra is az olcsóbb országok közé tartozunk, ám amint az az alábbi táblázaton is látható, Észtországgal senki nem veheti fel a versenyt. Az adatokat rendszeresen követő Olvasóink számára nem meglepő, hogy a benzin továbbra is Hollandiában kerül a legtöbbe. (Az adatok a legújabb áremelést még nem tükrözik.)

Az árak hazai alakulását bemutató grafikon sem árul el nagy titkot: ha a jelenlegi áremelést is figyelembe vesszük, akkor bátran állíthatjuk: soha nem volt ilyen drága az autózás!

Érdekes képet festenek ugyanakkor az alábbi grafikonok, melyek a hó/hó alapú árváltozást hivatottak bemutatni. Mivel az összevetés ebben az esetben euró alapú, látható, hogy hazánk élen jár az árcsökkenésben. Sajnálatos módon, mivel forintban fizetünk és ennek gyengülése túlkompenzálta az EB által felvázolt pozitív hatást, így végeredményben egyáltalán nem örülhetünk!


-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








