Néhány év múlva útdíj bevezetésére számíthatnak Budapesten az autósok, melynek tervezetére már rábólintottak a főpolgármesteri kabinetben - írja a Világgazdaság. Az útdíj mellett bizonyos főútvonalakat egy sávval szűkítenének le a gépjárművek kiszorítása és a környezetvédelem szempontjainak érvényesítése céljából. Realitássá ezek a tervek csak akkor válhatnak, ha az előfeltételek teljesülnek:
Mielőtt az útdíj bevezetésre kerülne, fontos lenne pl. a P+R parkolórendszert, az elővárosi vasutat és a belvárosi tömegközlekedést érdemben fejleszteni. Az útdíj bevétel-optimalizálási célokat is szolgálhat: a 2007 végétől megszűnő iparűzési adóbevételek egy részét pótolhatná.

Nem fogod elhinni, mit találtak a müncheni reptéren egy bőröndben: eléggé meglepődtek a biztonságiak
Repülőtéri poggyászból mentettek ki egy albínó aligátort a müncheni repülőtéren.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Megfejtettek egy elveszettnek hitt kánaáni nyelvet
- Siklósi Gergely tavaly háttérember volt, most az élre állna
- Fogolyszökés - Terroristák használják ki a földrengéskáoszt
- Ezt üzente a világnak Erdogan elnök
- Az ország legszegényebb falvai kapják meg a használt Mol Bubi kerékpárokat
- Egymást érik a hatalmas földrengések, 4000 fölött a halottak száma
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


