Ez az eset jól mutatja, mennyire könnyű visszaélni az emberek bizalmával a digitális térben.
Sajátmárkás műszaki cikk termékcsaládot vezet be az Auchan közép-és felsőkategóriás termékekkel hazánkban is. A Qilive márka kínálatában a kis és nagy háztartási gépek, az audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői is megtalálhatóak - tudta meg a Pénzcentrum.hu a cég csütörtöki sajtótájékoztatóján.
Qlive néven sajátmárkás műszakicikk-termékcsaládot dob piacra az Auchan Magyarországon. A választékban jelenleg okostelefon, tablet és sportkamera érhető el, a hipermarket-lánc becslése szerint a vezető márkákhoz képest 15-20 százalékkal kedvezőbb áron, de azokkal megegyező minőségben. Az androidos telefonok ára 35 ezer forinttól 70 ezer forintig változnak, tabletet pedig már 39 990 forintért vehetünk.
2014 végére 600-féle termék kerül a polcokra, mind a 19 hazai áruházban. Minden terméket két év garanciával kínálnak, melyhez az Auchan helyben biztosítja a szerviz hátteret. Az idei évre 12 százalékos részesedést szeretnének elérni, amihez 100 ezer eladott termékre lesz szükség. A folyamatosan bővülő kínálat, melyben mind az öt termékkategória (multimédia, telefon, kép-és hangtechnika, fotó, háztartási gépek) készülékeinek köre bővül, ezt a menedzsment várakozása szerint lehetővé is fogja tenni, a következő években pedig tovább tudják majd növelni az eladott termékek számát.

A sajátmárkás műszaki termékek bevezetését - hosszú fejlesztés után - a tavalyi év végén kezdték meg. Az idei év elején pedig további nyolc országban - a régiónkban hazánk mellett Romániában és Lengyelországban - válhatnak elérhetővé.

Figyelmeztetést adott ki a NASA: gigászi aszteroida halad el a Föld mellett holnap, irtó közel lesz!
Az égitestet 2008-ban fedezte fel az arizonai Catalina Sky Survey.

Kiakadtak a felhasználók, ismét leállást jelentettek: ez a közösségi média platform órákig megbénult
Az X közösségi platform (korábban Twitter) szombat reggel átmeneti leállást szenvedett az Egyesült Államokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


