A nyilvános USB-töltőállomások használata kockázatos lehet, ezért mindig használj saját zsinórt.
Sajátmárkás műszaki cikk termékcsaládot vezet be az Auchan közép-és felsőkategóriás termékekkel hazánkban is. A Qilive márka kínálatában a kis és nagy háztartási gépek, az audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői is megtalálhatóak - tudta meg a Pénzcentrum.hu a cég csütörtöki sajtótájékoztatóján.
Qlive néven sajátmárkás műszakicikk-termékcsaládot dob piacra az Auchan Magyarországon. A választékban jelenleg okostelefon, tablet és sportkamera érhető el, a hipermarket-lánc becslése szerint a vezető márkákhoz képest 15-20 százalékkal kedvezőbb áron, de azokkal megegyező minőségben. Az androidos telefonok ára 35 ezer forinttól 70 ezer forintig változnak, tabletet pedig már 39 990 forintért vehetünk.
2014 végére 600-féle termék kerül a polcokra, mind a 19 hazai áruházban. Minden terméket két év garanciával kínálnak, melyhez az Auchan helyben biztosítja a szerviz hátteret. Az idei évre 12 százalékos részesedést szeretnének elérni, amihez 100 ezer eladott termékre lesz szükség. A folyamatosan bővülő kínálat, melyben mind az öt termékkategória (multimédia, telefon, kép-és hangtechnika, fotó, háztartási gépek) készülékeinek köre bővül, ezt a menedzsment várakozása szerint lehetővé is fogja tenni, a következő években pedig tovább tudják majd növelni az eladott termékek számát.
A sajátmárkás műszaki termékek bevezetését - hosszú fejlesztés után - a tavalyi év végén kezdték meg. Az idei év elején pedig további nyolc országban - a régiónkban hazánk mellett Romániában és Lengyelországban - válhatnak elérhetővé.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza
- Rémes hír látott napvilágot Szoboszlai Dominikról, de…
- Európa-liga élőben: csodát kellene tennie a Liverpoolnak a továbbjutáshoz
- Egyedülálló intenzív képzést indít a Mathias Corvinus Collegium a jövő vezetői számára
- Leomlott az egykori koppenhágai tőzsde főhomlokzata