Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
Agyad eldobod: olyan eszközzel rukkol elő az Apple, amilyen még sosem volt – ezt kell róla tudni
Az Apple 2026-ban bevezetheti az első érintőképernyős MacBook Pro modelljét, amely OLED kijelzővel is rendelkezik majd - állítja Ming-Chi Kuo elemző - írta meg a GSM Arena.
A Samsung által gyártott kijelző on-cell érintéstechnológiát fog alkalmazni, és a tömeggyártás várhatóan 2026 végén indul el. Kuo szerint az Apple döntése az iPad-felhasználók viselkedésének hosszú távú megfigyelésén alapul, amely azt mutatja, hogy bizonyos helyzetekben az érintésvezérlés javíthatja a termelékenységet és a felhasználói élményt.
Úgy tűnik, az Apple már nem tart attól, hogy egy érintőképernyős MacBook negatívan befolyásolná a tabletek eladásait. Egyelőre nem tudni, hogy az új modell rendelkezik-e majd 360 fokos zsanérral, amely lehetővé tenné a képernyő teljes átfordítását, vagy támogatja-e az Apple Pencil használatát.
Az Apple egy belépő szintű MacBookot is tervez, amely várhatóan az iPhone 16 Pro sorozatból származó A18 Pro chipet használja majd, és körülbelül 700 dolláros árcédulával kerülhet piacra. Ez az első generációs modell azonban nem kap érintőképernyőt.
Kuo szerint az Apple nem feltétlenül korlátozza az érintőképernyős technológiát a Pro modellekre, ahogy tette azt a ProMotion esetében. A megfizethető MacBook második generációja (2027-ben) már kaphat érintőképernyőt, bár ez még vita tárgyát képezi a vállalatnál.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








