Hétfő reggel sajtótájékoztatót tartott a Concorde Értkpapír Zrt. a jövő évi várakozásokkal kapcsolatban, amelyen a Pénzcentrum is részt vett.
A Huawei Technologies kínai távközlési berendezésgyártó adózott eredménye 62,574 milliárd jüan (8,6 milliárd dollár) volt tavaly, 28 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál. A cég bevétele 22,4 százalékkal, 862,072 milliárd jüanra nőtt - tette közzé a cég hétfőn a honlapján.
A Huawei távközlési berendezések értékesítéséből származó bevétele 4,9 százalékkal, 369,9 milliárd jüanra nőtt. A fogyasztói szegmensben 38,3 százalékkal, 339 milliárd jüanra emelkedett, a felhőszolgáltatási szektorban pedig 8,5 százalékkal, 38,5 milliárd jüanra bővült a bevétel.
A leggyorsabb növekedést az autóipar "intelligens" megoldásainak szegmense mutatta: a bevétel 474,4 százalékkal, 26,35 milliárd jüanra ugrott, ráadásul tavaly először lett nyereséges ez az ágazat.
Kínában 30,5 százalékkal, 615,26 milliárd jüanra, az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló EMEA régióban 2,1 százalékkal, 148,355 milliárd jüanra, az ázsiai és csendes-óceáni térségben 5,5 százalékkal, 43,3 milliárd jüanra, Amerikában pedig 2,7 százalékkal, 36,3 milliárd jüanra nőtt a bevétel.
A jelentés szerint a kutatás-fejlesztési beruházások tavaly elérték a 179,7 milliárd jüant, ami a bevétel 20,8 százalékát tette ki. Tavaly a Huawei alkalmazottainak 54 százaléka dolgozott a kutatás-fejlesztés területén, ez mintegy 113 ezer embert jelent.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








