Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Az idei harmadik negyedévben tovább csökkentek éves szinten a személyi számítógépek kiszállításai globálisan a Gartner kutatócég előzetes számításai szerint; a csökkenés immár nyolc negyedéve tart.
A szeptember végével zárult három hónapban 64,3 millió személyi számítógépet szállítottak ki, 9 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. Elemzők a piac fellendülését várják a folyó negyedik negyedévben. Kitagawa Mikako, a Gartner igazgatója úgy fogalmazott, hogy "a jelek szerint a PC-piac visszaesése végre elérte a mélypontot. " Megjegyezte, hogy az oktatási szektorban már nőttek a kiszállítások, de ezt ellensúlyozta az értékesítés csökkenése a vállalati szegmensben. Emellett sikerült némileg csökkenteni a gyártók raktárakban lévő számítógép-készleteit- tette hozzá.
- A kínai Lenovo annak ellenére, hogy az elmúlt negyedévben 4,4 százalékkal csökkentette kiszállításait, megőrizte vezető pozícióját a globális gyártók között. A piac több mint negyedét, 25,1 százalékát fedi le a tavalyi harmadik negyedévi 23,9 százalék után.
- Amerikai HP Inc. lett az egyetlen olyan cég a Top 4-ben, amely növelte eladásait, a 6,4 százalékos bővüléssel a gyártó részesedése a világpiacon 21 százalékra emelkedett az egy évvel korábbi 18 százalékról.
- A harmadik helyen álló amerikai Dell Technologies kiszállításai zsinórban a hatodik negyedévben csökkentek, az idei harmadik negyedévben 14,2 százalékkal éves összevetésben, miközben a piaci részesedése a tavalyi harmadik negyedévi 17 százalékról 16,1 százalékra csökkent.
- A negyedik helyen álló amerikai Apple kiszállításai 24,2 százalékkal zuhantak, piaci részesedése 11,7 százalékról, 9,7 százalékra zsugorodott.
- A Gartner előrejelzése szerint a globális PC-piac 4,9 százalékkal bővül jövőre, növekedés várható a fogyasztói és az üzleti szegmensben is.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








