A háztartások kétharmadában van használaton kívüli mobil, laptop vagy tablet. Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket.
A tavaly év végén indult próbaüzem sikerét követően, január 18-tól már az összes magyarországi MediaMarkt áruházban megvásárolhatóak a Vodafone előfizetései mobilkészülékekhez. Magyarországon ez az első és egyetlen ilyen komplex, vásárlóbarát megoldás, melyben egy kiskereskedelmi egység a teljes mobiltelefon-választékát szolgáltatói támogatással, előfizetéssel kínálja vásárlói felé - közölte a cég.
Decemberben indult a tesztüzeme a MediaMarkt és a Vodafone együttműködésének, melynek keretein belül mostantól nem csak a szolgáltató üzleteiben, de Magyarország egyik legnagyobb műszaki áruházláncánál is vásárolhatnak az ügyfelek mobilkészülékeik mellé előfizetést. A szolgáltatást folyamatosan terjesztették ki az elmúlt időszakban az áruházakban, január 18-ra – a Shop in Shop áruházak kivételével – az összes magyarországi üzletben elérhetőek a Vodafone mobil előfizetéses konstrukciói.
Az együttműködés mögött egy több éves, komoly szervezési, rendszer- és humánerőforrás fejlesztési folyamat áll, melynek eredményeként a két vállalat IT-rendszerét és ügymenetét sikerült összehangolni, és ügyfélbarát módon megalkotni.
A közlemény szerint 2 éves új Vodafone előfizetés esetén akár a megszokottnál nagyobb kedvezményekkel is lehet mobilokat vásárolni. Igény esetén az újonnan vásárolt telefon azonnali használatbavételét a kollégák a helyszínen adatmentéssel, készülékbeállítással, készülékvédelemmel (kijelző és hátlapvédő) segítik.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza