A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
A pozsonyi központú Vacuumlabs egy globális technológiai vállalkozás, amely fintech megoldásokat szállít nemzetközi ügyfelei részére agilis szoftverfejlesztőkből és adatkutatókból álló csapatok biztosításával. A Vacuumlabs szakemberei komoly szaktudással rendelkeznek a fintech szférát érintő szoftverek, a kriptovaluta, az online piacterek és a digitális termékek fejlesztésében. A 2012-ben alapított szoftverház sikerrel nyújtja szolgáltatásait a fejlesztés, a tervezés és az adattudomány területén, elsősorban külföldi ügyfeleknek San Francisco-tól Szingapúrig. A Vacuumlabs most olyan mid és senior fejlesztőket keres, akik szívesen dolgoznának a világ bármely tájáról érkező, kihívást jelentő új projekteken.
Az elmúlt 9 évben számos olyan megoldást szállított már a vállalkozás, amelyek befolyásolják a fintech, a banki és a kriptopiac globális fejlődését és jövőjét. A Vacuumlabs mára több mint 60 ügyfele nemzetközi szinten jegyzett vállalat. Legérdekesebb projektjeik között megtalálható mások mellett a Daylight - egy mobil banki platform az LMBT+ közösség számára az Egyesült Államokban, a Mox - egy új generációs digitális bank Hongkongban, amely kevesebb mint két év alatt épült fel nulláról vagy a Yoroi - az Ada kriptovaluta pénztárcája, amely mára 170 000 letöltéssel büszkélkedhet. A Vacuumlabs izgalmas fejlesztésbe kezdett a klímavédelem elősegítéséért a svéd impact start up, a Doconomy számára is, amellyel közösen kifejlesztették a termékek és szolgáltatások ökológiai lábnyomát mérő, a felelősségteljesebb vásárlásra, tudatosabb fogyasztói magatartásra ösztönző 2030 Kalkulátort.
A globálisan 6 országban jelen lévő cég 9 irodából koordinálja a partnerekkel való együttműködést. Pozsony mellett, Brno, Košice, Prešov, Prága, Budapest, Tallin, London és Hongkong bázisokkal rendelkeznek.

A Vacuumlabs közössége jelenleg 300 főt számlál, Szlovákia, Csehország és Magyarország kiemelkedő tehetségei dolgoznak a vállalkozásnak. A fejlesztő csapat minden tagja a magas színvonalat képviselő kiválasztási folyamatot teljesített szakember. A budapesti iroda 12 magyar fejlesztő számára biztosít részvételt izgalmas projektekben, de a Vacuumlabs idén nagyszabású senior fejlesztői toborzásra készül Magyarországon is a gyarapodó projektek és növekvő ügyféligények maradéktalan kiszolgálásáért.
Fő céljuk olyan kihívást jelentő projekteken dolgozni, amelyekkel pozitívan befolyásolhatják az emberek életminőségét vagy elősegíthetik a tudatos fogyasztói magatartást.
Olyan szakembereket keresnek, akik szívesen veszik a kihívást jelentő környezetet és a nemzetközi csapatokban történő munkavégzést. Modern keretrendszerek és élvonalbeli megoldások használatának hívei, mint például a React, a React Native, a Clojure, a Kotlin vagy akár a Haskell.
A Vacuumlabs munkatársai minden támogatást megkapnak saját projektek elindításához is, amelyek végül spinoff-okká fejlődhetnek, önállóan működő, független vállalkozások formájában. Ezeket a projekteket - mint például az Adalite vagy a Sparring megoldások kifejlesztését - akár pénzügyileg is támogatja a cég.

“No Spaghetti kód” kiáltványát a jobb kódolási gyakorlat elősegítése érdekében dolgozta ki a vállalkozás, ezzel is erősítve a Vacuumlabs kiváló minőségű munkavégzés melletti elkötelezettségét. Pezsgő és barátságos közösséget építettek, amely szilárd jövőképpel és értékekkel rendelkezik, és amelyet a készségek egymással való megosztása tesz teljessé.
Ha szívesen csatlakoznál a Vacuumlabs fejlesztői csapatához, jelentkezz és töltsd ki a beugró tesztet itt.
(x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








