A Netflix ugyan mindig feldobja az aktuális népszerűségi listát, de előfordul, hogy a hátunk közepére sem kívánjuk azt, amiért mások megőrülnek.
Az idei első negyedévben 299 millió 138 ezer okostelefont értékesítettek világszerte, 20,2 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál - áll a Gartner Strategy amerikai piackutató honlapján.
A cég számításai szerint tavaly összesen 1 milliárd 540 millió 657 ezer okostelefont adtak el a világon, ami 1 százalékkal elmaradt a megelőző évhez képes.
- A március végével záródott idei első három hónapban a Samsung 55 millió 333 ezer készüléket értékesített, 22,7 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. Ennek ellenére a cég megőrizte piacvezető helyét 18,5 százalékkal, bár ez kisebb az egy évvel korábbi 19,1 százaléknál.
- Maradt a második helyen a Huawei. A kínai cég piaci részesedése 15,6 százalékról 14,2 százalékra mérséklődött, eladott készülékeinek a száma 27,3 százalékkal, 42 millió 499 ezerre csökkent.
- Tartotta harmadik helyét az amerikai Apple, piaci részesedése még nőtt is, 11,9 százalékról 13,7 százalékra. Az idei első negyedévben 40 millió 920 ezer készüléket érékesített, 8,2 százalékkal kevesebbet a tavalyi első negyedévinél.
- Negyedik maradt a kínai Xiaomi, amelynek a piaci részesedése a negyedévben 7,3 százalékról 9,3 százalékra nőtt, az eladott készülékek száma 1,4 százalékkal, 27 millió 817 ezerre emelkedett.
- A szintén kínai Oppo volt az ötödik a globális piacon. Az eladott készülékeinek a száma 19,1 százalékkal, 23 millió 949 ezerre zuhant, ugyanakkor a piai részesedése 7,9 százalékról 8 százalékra nőtt.
Minden más gyártó összesen 108 millió 621 ezer készüléket adott el az idei első negyedévben, 24,2 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. Eközben együttes piaci részesedésük a tavalyi első negyedévi 38,2 százalékról 36,3 százalékra csökkent.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- "Még két-három évig" - A tudós elmagyarázza, mitől utórengés az utórengés
- Örökre kitiltotta járatairól balhés utasát a Wizz Air
- Mitől lesz egy vállalkozás online jelenléte sikeres? – egy onlinemarketing-ügynökség javaslatai (x)
- Pesti rangadó a labdarúgó Magyar Kupában - sport a tévében
- Egeresi Zoltán Törökországból: volt, hogy egy tévés tudósító mögött omlott össze egy épület
- Megfejtettek egy elveszettnek hitt kánaáni nyelvet
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


