Kísérőfilmként, régi mozis hagyományt felelevenítve, a 110 éves magyar animáció gyöngyszemei láthatók.
Elkezdődött a Sziget Fesztivál, és vele együtt a több százezer fesztiválozó érkezett. Az ilyen nagy horderejű események a mobilhálózat erősítését is igénylik, hogy az képes legyen kiszolgálni a hirtelen megnövekedett használatot egy viszonylag kis területen. Hogy mire van szükség ahhoz, hogy egyidőben akár több tízezer ember is problémamentesen tudjon telefonálni és netezni ott, ahol egyébként néhány futó és kutyasétáltató mobilozik a hétköznapokban, arról egy szerda délutáni sajtóeseményen kaptunk tájékoztatást.
Egy Tatabányányi ember, nagyjából 100 ezren buliznak együtt egy jobb napon a Sziget Fesztiválon, és természetesen mindenki azonnal meg szeretné osztani az élményt a közösségi oldalon - ez azonban óriási feladat a mobilszolgáltatóknak.
Ahhoz, hogy a hatalmas hálózati igényt, mobilnetforgalmat és hívásokat tudja kezelni a rendszer, a háttérben komoly tervezői munka és technikai felkészültség szükséges. Az előkészületek már hónapokkal előbb megkezdődnek, mely során egy olyan hálózat jön létre egy alig több mint 1 négyzetkilométeres területen, amely képes ellátni a bulizókat. A fesztivál adatforgalma ezalatt a 6 nap alatt közel 35 darab Budapesten üzemelő átlagos bázisállomás forgalmát bonyolítja, az állomások pedig összesen nagyságrendileg 25-ször akkora adatforgalmat kezelnek, mint egy átlagos budapesti hétköznapon. Egy szokványos környezetben ráadásul megoszlik az állomások kapacitása a felhasználók között, de ha egy területen több tízezer ember összegyűlik, ott extra erősítésre van szükség.
A Yettel szakemberei 6 új mobil bázisállomást telepítettek a teljes fesztivál hálózati megerősítésére, a legnépszerűbb helyszíneken, így a Nagyszínpad előtti területen, az ikonikus elektronikus zenei partihelyszín, a Yettel Colosseum közelében pedig további megerősítés biztosítja a lefedettséget és idén már az 5G-élményt is. A szolgáltató nemzetközi partnereinek köszönhetően a VoLTE roaming immár 80 országban érhető el, ami a 4G-re terelt hangforgalomnak köszönhetően jelentősen megnöveli a hálózat kapacitását, azaz lényegesen több, egyidejű telefonhívást képes kezelni. A Sziget esetében a VoLTE roamingot a külföldről idelátogató vendégek élvezhetik.
Új digitális megoldások a Szabadság Szigetén
A következő években a Sziget Fesztivál hivatalos telekommunikációs partnere a Yettel. Az együttműködés keretében Európa egyik legkülönlegesebb elektronikus zenei helyszíne Yettel Colosseum néven újult meg, mely különleges dizájnnal, raklapokból építve a fesztivál egyik leglátványosabb építménye és legnépszerűbb találkozópontja. A mobilszolgáltató emellett több olyan megoldással és aktivitással – például mobiltöltő pontokkal és ikonikus Yettel lime testfestéssel – is készül, ami megkönnyíti és még felejthetetlenebbé teszi a fesztiválozók szórakozását.
JÓL JÖNNE 2,6 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 584 927 forintot igényelnél 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 57 984 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 13,10 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 58 104 forintos törlesztőt (THM 13,20%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Idén egy különleges digitális újítás teszi még egyedibbé a fesztivál-élményt; a Yettel Sziget YoMo app segítségével saját aftermovie-t készíthetnek a fesztiválozók. Az alkalmazással a Sziget hivatalos videójába kerülhetnek be, és oszthatják meg azt saját felületeiken. Az app a mesterséges intelligencia segítségével ötvözi a felhasználó saját videóit a fesztivál hivatalos aftermovie-jával, így akár minden nap egyedi, személyre szabott videó készülhet, amelyben a fesztiválozó együtt szerepelhet kedvenc előadóival.
Címlapkép: MTI/Balogh Zoltán
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
A legkisebbek számára is érthetővé és elérhetővé tenné a tudományt a korábban a NASA-ban is dolgozó Hargitai Henrik bolygó- és felszínalaktan-kutató.
72 csapat regisztrált arra a befektetői pitch versenyre, amelynek döntőjét augusztus 3-án rendezik Budapesten a IV. Mindset Meetup keretében.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.