Kristálytiszta hangminőséget ad a dán Bang & Olufsen új Beolab 18 vezeték nélküli, dizájnos csúcskategóriás hangszórója. A Beolab 18 a dizájnmérnöki munka fantasztikus alkotása, melynek legfontosabb eleme a hangteljesítmény. Az akusztikus lencse egyenletesen, 180 fokos vízszintes ívben osztja el a felső frekvenciákat. Kiváló hangélményt nyújt az egész szobában. A Bang & Olufsen a rangos Red Dot Award for Product Design díj büszke tulajdonosa.
A Beolab 18 hivatalos bemutatkozásának 10. évfordulója alkalmából a csúcstechnológiás audiotermékeket gyártó dán Bang & Olufsen a bemutatótermeiben most egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet termékük időtlen dizájnjára és professzionális kialakítására. A Beolab 18 vezeték nélküli hangszóró széles hangszórásával kristálytiszta, részletgazdag hangzással tölti meg a teret. A basszust a fizikai elhelyezéshez igazítja, az akusztikus lencse pedig a felsőbb frekvenciákat egyenletesen, 180 fokos vízszintes ívben szórja szét, így valóban páratlan otthoni audioélményben lehet részünk.

A vezeték nélküli kialakításnak köszönhetően egyszerűen felállítható, zavaró kábelrengeteg nélkül. Időtállósága, egyedi formája, a felhasznált csúcsminőségű anyagok és a korszerű műszaki megoldások kiemelik a piacon kapható hangszórók sokaságából. A minimalizmus jegyében kialakított letisztult, kifinomult megjelenése egyedi és lenyűgöző látványt nyújt. A Beolab 18 karcsú, elegáns tornyát elöl és oldalt is fa bordák borítják. Ezek a kézzel készített tölgy és dió lamellák nagy odafigyeléssel kerültek a hangszóróra: olyan szöget zárnak be, ami optimális hangeloszlást biztosít nem kívánt visszaverődés nélkül. A teteje és az alja fekete szövetborítást kapott, ami nemcsak a drivert rejti el, hanem a fa bordákat is remekül ellenpontozza. Stílusos megjelenésével bármely otthon díszévé válhat.
A Bang & Olufsen most különleges kedvezményt kínál mindazoknak, akik Beolab 18 hangszórót vásárolnak monomárkás üzleteik valamelyikében. De nemcsak a boltokban, hanem a kirakatokban is központi szerepet kapott az évfordulós termék prémium kialakítása. Páratlan hangminőségével kivívta az audioipar elismerését, így ma már a rangos Red Dot Award for Product Design díj büszke tulajdonosa. Most Ön is megnézheti közelebbről ezt a fantasztikus hangminőséget rejtő műalkotást, ráadásul különleges áron.
A Beolab 18 hangszóróról és a kapcsolódó ajánlatról további információ: https://bang-olufsen.hu/hangszorok/beolab-18
(x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








