Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
Valaki 48 milliárd forintot nyert a szuperlottón: kihúzták az Eurojackpot 29. heti nyerőszámait
Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2022/29. heti, pénteki nyerőszámait. Telitalálat ezúttal nem született, egyetlen magyar viszont nagyon boldog lehet.
Az Eurojackpot nyerőszámai a 29. játékhéten, pénteken: 1, 11, 17, 19, 33; 3, 7.
A legmagasabb magyar nyeremény az Eurojackpot 29. heti, pénteki sorsolásán bruttó 2 985 189 euró volt, ami valamivel több mint 1 milliárd forint. Az 5+1 találatnak egyetlen magyar örülhetett. A további nyereményosztályokban pedig több mint 26 ezer magyarnak volt szerencséje.
A legnagyobb robbanás mégis az, hogy hosszú idő után valaki elvitte a főnyereményt, és 120 millió eurót, azaz kb. 48 milliárd forintot nyert. Ezért a keddi várható főnyeremény 10 millió euró lesz, azaz kb. 3,9 milliárd forint.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








