Bakó Balázs, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének szóvivőj az eset kapcsán felhívta a figyelmet a tudatos fogyasztói magatartás fotósságára.
Kakhaber Abashidze, a The Walt Disney Company közép- és kelet-európai régiójának vezető alelnöke a Portfolionak adott interjójában arról beszélt, hogy a vég a lehető legnagyobb piaci részesedést szeretné elérni nem csak a régiós, de a hazai streaming piacon is.
Kakhaber Abashidze véleméyne szerint a közép- és kelet-európai régióban sok lehetőség rejlik, hiszen nagyon gyorsan fejlődik. A Disney-t, mint vállalatot sokan ismerik már, hiszen régóta jelen van a piacon, azonban a streaming szolgáltatásban még van hova fejlődniük. A kínálat bővítésében és az előfizetők számának gyarapításában egyaránt.
2,5 év alatt világszerte 137,7 millió előfizetőt sikerült elérnünk, ez már-már rendkívüli növekedés. Minden piac, ahol elindultunk, felülmúlta a várakozásainkat. Anélkül, hogy belemennék abba, hogy mekkora részesedést és előfizetői számot céloztunk meg, elárulhatom, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb piaci részesedésre szert tegyünk a jövőben
– mondta el Kakhaber Abashidze, aki elárulta, hogy globálisan a cég célja jelenleg az, hogy 2024-ig 230-260 millió előfizetőre tegyenek szert. Ebbe a stratégiába illeszkedik bele a mostani térnyerés is.
A cég kampányának sikerességét jelzi a GKID felmérése is, amiből kiderült, hogy a július 14-i indulásáig az internetezők közel fele hallott. Az aktív streaming felhasználok 8 százaléka pedig jelezte is, hogy már az induláskor előfizetővé szeretne válni. Ami nem véletlen, hiszen a – ahogyan arról már korábban is írtunk – szolgáltató közel 900 filmmel, 800 sorozattal és 150 exkluzív, saját gyártású alkotással készül a hazai indulásra.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét
- Lépni kellett a banki csalások miatt: átutalási limitet vezet be az OTP
- Este jön a kettős front - időjárás
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó