Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
Egy kisebb lakás árát érheti az a karóra, amit Balogh Levente viselt a Cápák között legutóbbi adásában - szúrta ki egy önjelölt értékbecslő. A Szentkirályi Ásványvíz elnök-tulajdonosa, illetve a Cápák között multimilliomos befektetője amúgy nemrég arról beszélt a Pénzcentrumnak, hogy kevés dologban szereti a luxust, inkább a minőség érdekli.
Mint arról a Pénzcentrum is beszámolt, múlt héten elindult a Cápák között című üzleti showműsor negyedik évada az RTL Klubon. A befektetők között ebben az évadban is ott ül Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz elnök-tulajdonosa is. Levente, a vállalkozói szemléletmódján és márkaépítési zsenialitásán túl, eleganciájáról is tanúbizonyságot tesz a műsorban. Legutóbb például épp az szúrhatott szemet a szakavatott szemeknek, milyen karóra díszeleg a milliárdos üzletemberen.
Nos, a konkrét választ a "beszeljunkorakrol" néven futó TikTok-csatorna posztolta nemrég. Szerintük a szóban forgó darab egy 'Rolex GMT Master II 126719BLRO'. Amennyiben igaza van az önjelölt óraszakértőknek (valljuk be, nehéz tökéletesen megállapítani a felbontás alapján, de kétség kívül hasonlít), akkor a vállalkozó karját díszítő óra nem olcsó mulatság. Íme:
@beszeljunkorakrol ♬ nuyury on sc - andrea <3
A TikTok-csatorna közlése szerint, melyet mi is ellenőriztünk az interneten gyorskereséssel, a 'Rolex GMT Master II 126719BLRO' 65 ezer eurót, azaz mai árfolyamon mintegy 23 millió forintot kóstál. Érdekesség, hogy Balogh Levente épp év végén árulta el a Pénzcentrum podcastjában, az Első Yardban, hogy nem kifejezetten jellemző rá a luxus életmód.
Használom a luxusnak azt a részét, ami kényelmessé teszi az ember életét, de nekem ez nem meghatározó
- fejtette ki az RTL Klub dörzsölt Cápája, aki szerint nagyon fontos, hogy a vállalkozók, gazdasági vezetők a realitás talaján maradjanak. Hallgasd meg az Első Yard legutóbbi adását itt:
Repkednek a 10-100 milliós befektetések az új évadban is!
A milliárdos egyébként a Cápák között 4. évadának első részében egy savanyúsággal foglalkozó üzletbe szállt be, 10 millió forinttal. A fermentálással foglalkozó testvérpár helyi termelők zöldségeiből készít savanyúságokat üzemében, egészen kis kiszerelésben is, amelyet könnyen magukkal vihetnek a fogyasztók akár egy hosszabb utazásra is. A meglévő kapacitásukkal már nem tudták kielégíteni a vásárlói igényeket, ezért kérték a Cápák segítségét. A Szentkirályi-vezér mellett Tomán Szabina is látott fantáziát a cégben, ő is beszállt az üzletbe.
Érdemes lesz amúgy nézni a következő részt is. Közel 750 millió forintos befektetési igénnyel érkezik ugyanis egy olyan vállalkozó az RTL Cápái elé, akinek vállalkozása hazánkban egyedülálló tevékenységgel bír. A friss előzetesből kiderült, hogy sikerült meggyőznie a nagyhalakat, repkedtek is az euró-százezrek! Vajon milyen vállalkozás kelti fel a befektetők érdeklődését annyira, hogy közel 750 milliót is adnának érte? Vasárnap 18:50-kor kiderül a Cápák között következő részéből! Nézd meg az alábbi előzetest itt:
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








