Elképesztő akciókat robbantottak az utazási irodák: most potom pénzért foglalhatsz nyaralás 2026-ra
Múlt hét óta nagyot megy az interneten az RTL Klub Híradó által megszólaltatott úr, aki alternatív javaslatot mutatott be a hőhullám elleni védekezésre: három liter sör, tüskével. Most kiszámoltuk, hogy az áruházak akciós újságjai alapján mennyibe is kerül a módszer.
Aki lemaradt volna a múlt héten, vagy csak fel szeretné frissíteni a memóriáját, ezt válaszolta egy úr az RTL Klub hírműsorának arra a kérdésére, hogy miképpen lehet védekezni a hőhullám ellen:
Megnéztük, hogy az áruházláncok akciós újságjainak kínálata alapján mennyibe is kerül az új módszer, azaz mennyibe kerül 3 liter sör és literenként egy feles égetett szesz, ami ugye másfél decinek felel meg:
Tesco
De Helder Mild félliteres sör ára 119 forint, az akciós újságban fellelhető legolcsóbb tömény a Sir Herald London Dry Gin hét decije 2 299 forint. Hat dobozos sör és három feles ára tehát 1 207 forint.
Aldi
Az Aldi újságjában a legolcsóbb dobozos sör (fél liter) 129 forintba kerül, égetett szeszből viszont egy meglehetősen drágát hirdetnek, Remy Martin Cognac VSOP-t, melyből egy üveg (hét deci) 11 990 forint. Ennek megfelelően három liter sör és másfél deci égetett konyak ára 3 343 forint.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Lidl
A Lidl akciós újságjában a kétliteres kiszerelésű sör 449 forint, az akciós Jim Beam viszki pedig 4 299 forintba kerül. Három liter sör tehát három tüskével 1 595 forintra jön ki.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








