A 2026-os világbajnokság minden mérkőzésén három perces frissítő szüneteket tartanak majd a játékosok egészségének védelme érdekében, függetlenül az időjárási körülményektől.
A tévének nyilatkozott egy férfi, amikor megadta a hőség elleni védekezés szerinte legjobb módszerét. Míg mások kalappal, napszemüveggel védekeznek, addig ő az alternatív módszerhez nyúl, amit jól láthatóan nagyon élvez.
Az RTL Klub Híradója egy férfit kérdezett arról, hogyan védekezik a hőség ellen. Ő két módszert említett:
- Az észszerű amikor az ember UV-szemüveget hord meg kalapot és
- Van, amit ő szokott csinálni, amikor megiszik három liter sört, tüskével.
Mi személy szerint nem javasoljuk ez utóbbit, több okból is, az egyik legfontosabb, hogy az alkohol kiszárítja az embert, így az ilyenkor javasolt folyadéknak is többszörösét kell meginni, ha nem akarunk kiszáradni.
Hogyan védekezzünk hőségriadó idején?
- Maradjunk hűvös helyen!
- Zuhanyozzunk langyos vagy hideg vízzel, akár naponta többször!
- Éjjel szellőztessük ki a lakást!
- Ne hagyjuk a gyereket a kocsiban!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








