A szálló por miatt az ország több pontján veszélyessé vált a levegő minősége ezekben a városokban.
Életet mentett a néma segélykiáltás: bajba került nőt mentettek a rendőrök, miután jelzett a pincéreknek
Néma segélykérés mentett meg egy nőt Balatonbogláron, amikor a pincérnek jelezte, hogy veszélyben van. A rendőrség azonnal intézkedett, a bántalmazó volt párját őrizetbe vették - írja a Telex.
Rendőri intézkedés vetett véget egy családon belüli erőszaknak szerda este egy balatonboglári étteremben, miután az áldozat a nemzetközileg ismert néma segélykérés kézjelével jelezte veszélyhelyzetét. A négy fős társaságban érkező nő feltűnés nélkül hívta fel a pincér figyelmét szorult helyzetére.
A vendéglátóhely személyzete professzionálisan reagált: miközben egyikük tovább szolgálta ki a vendégeket, kollégája értesítette a hatóságokat. A helyszínre érkező körzeti megbízottak igazoltatták a társaság tagjait, az áldozat pedig a mosdóban, elkülönülten tudott beszélni a rendőrnővel, ahol elmondta, hogy volt párja fizikailag bántalmazta őt.
A 35 éves elkövetőt a Fonyódi Rendőrkapitányságra állították elő, ahol őrizetbe vették és kezdeményezték előzetes letartóztatását. A nyomozás során kiderült, hogy a bántalmazás Sárkeresztúron történt, ezért az ügyet átadták a területileg illetékes Sárbogárdi Rendőrkapitányságnak, ahol büntetőeljárás indult.
A Signal for Help (magyarul: néma segélykiáltás) kezdeményezést a kanadai Women's Foundation hozta létre 2020 áprilisában, a Covid-lezárások idején, amikor világszerte megnövekedett a családon belüli erőszakos esetek száma. A módszer lehetővé teszi, hogy az áldozatok feltűnés nélkül jelezhessék, ha veszélyben vannak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kézjel egyszerű mozdulatsorból áll: a négy kinyújtott ujj alá kell hajtani a hüvelykujjat, majd ráhajtani a négy ujjat. A módszer hatékonyságát bizonyítja, hogy korábban is sikeres segítségkérések történtek általa – nemrég szintén Balatonbogláron egy benzinkúton, valamint tavaly Kaposváron egy ruhaboltban is felismerték és reagáltak a jelzésre.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








