A kovász készítés és a barátságkenyér recept sem bonyolult, remek ajándék lehet idén karácsonyra. És nem is kerül sokba.
Egymillió hazai társasházban annyira régiek, rossz állapotúak a gázkazánok, hogy a csere már nem halogatható tovább. Mint kiderült, sokan házilag próbálják javítani az öreg kazánokat, de az nagyon veszélyes.
Gáz fűtőkészülék csereprogram kidolgozását kéri a kormányzattól a Felelős Fűtésért Akciócsoport, ugyanis mint elmondták, nagyjából egymillió olyan gázfűtéses társasház van Magyarországon, ahol a fűtberendezések 30-40 évesek, és cseréjük nem halogatható tovább - hangzott el az RTL Híradóban. Az egy dolog, hogy sok, régebbi készülékhez nagyon nehéz, vagy lehetetlen alkatrészt találni, de a szakemberek sem mindig vállalják el a javítást.
Kerekes István, a szervezet alapítója szerint nagyon veszélyes házilag barkácsolni az idős készülékeket, ugyanis elsőként jellemzően a biztonsági berendezéseket iktatják ki belőlük, hogy még termeljenek hőt. Hozzátette, manapság nemhogy kazáncserére, de szakszerű karbantartásra is alig van pénze az embereknek, a villanyfűtésre pedig rengeteg társasház elektromos hálózata nem alkalmas.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








