A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Az év első hat hónapjában az RTL Klubon és a TV2-n 17 796 termékmegjelenítés szerepelt, 15 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa e heti ülésén elfogadott tanulmányból, amely az országos kereskedelmi televíziók első fél évében sugárzott, saját gyártásban készített műsoraiban feltűnő termékmegjelenítéseket vizsgálta - közölte az NMHH Kommunikációs Igazgatósága csütörtökön.
A közlemény szerint a legtöbb termékmegjelenítés (2298) az RTL Klub Reggeli című műsorához kapcsolódott, ezt követte a Fókusz és a Drága örökösök, a TV2 Bezár a bazár! című műsorában 886 ilyen típusú hirdetést találtak, ezzel a negyedik helyen áll a listán.
A termékmegjelenítésekben a gazdasági szektorok közül a szolgáltatások jelentek meg leginkább, amit az élelmiszer- és a közlekedési ágazat követett. A szolgáltatásokon belül a szállodák és panziók, az élelmiszerek között a szénsavas üdítők, míg a közlekedési szektornál a személyautók szerepeltek a legtöbbet. A teljes tanulmány az NMHH honlapján lesz olvasható.
A grémium összesen 1,45 millió forint bírságot szabott az RTL Klub szolgáltatójára egy állampolgári bejelentés alapján szabálytalan termékmegjelenítés és a támogatás szabályainak megsértése miatt.
A TV2 szolgáltatójára szintén állampolgári bejelentés alapján összesen 4,5 millió forintos bírságot rótt ki a testület, amiért júniusban A viszkis című filmet és annak előzeteseit több alkalommal is nem megfelelő - 12-es - korhatár-besorolás mellett és nem az előírt időben mutatta be.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








