A munkavállalók pihenése érdekében szenteste napján csak két egység, december 25-én pedig csak a debreceni egységek lesznek nyitva.
Idén karácsonykor még nagyobb teret nyert a mobilinternet az SMS-sel és a telefonhívással szemben - derült ki a friss ünnepi forgalmi adatokból.
Egyre nő a mobilinternet népszerűsége - ez rajzolódik ki a Vodafone kimutatásából, melyben a szolgáltató az ügyfelek december 23-26. közötti forgalmi adatait vizsgálta. Több mint másfélszer annyi adatot használtak a szolgáltató ügyfelei az idei karácsonyi időszakban az előző évhez képest, míg a 2 évvel ezelőtti adatokat nagyságrendileg megtriplázták.
A telefonhívások száma az előző évekhez képest csökkent: 2018. december 23. és 26. között a Vodafone ügyfelei 10 464 892 hívást indítottak a szolgáltató hálózatáról, 10,34 százalékkal kevesebbet, mint tavaly ugyanebben az időszakban.
Idén karácsonykor az ügyfelek 4 522 005 SMS-t és közel 92 601 MMS-t küldtek. 2017 azonos időszakához képest 9,1 százalékkal csökkent az elküldött SMS-ek száma, az elküldött MMS-ek száma pedig nagyjából stagnál.
A növekvő adathasználat miatt váltak népszerűvé a Pass-ok is, amelyek segítségével a rendelkezésre álló adatkeret fogyasztása nélkül, korlátlanul használhatók meghatározott applikációk egészen addig, amíg az előfizetőnek minimális tarifába foglalt vagy vásárolt adatkerete van.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








